czwartek, 17 listopada 2011

Konkurs na najciekawszą zabawkę dla chłopca - mata konkursowa


Jakiś czas temu pisałam, że biorę udział w konkursie organizowanym przez sklep mamine.pl
Chodziło o najciekawszą zabawkę dla chłopca.
Od razu pomyślałam o macie. U nas podobna się sprawdza. Szymek przyczepia i odczepia rzepowe zabawki, układa jedna na drugiej w piramidkę itp. Ogólnie jest czym dziecko zająć.
Stąd nowa mata dla chłopca. Mata i pokrowiec (moja duma) uszyte są z wełny, zabawki z filcu. Tym razem materiał jest tak dobrany, żeby rzepy mocno się nie przyczepiały, tylko lekko odchodziły.

Spodnie na polarku nam się sprawdzają w taką pogodę. Dziś widziałam odśnieżarkę, czy jak to się mówi fachowo pług. Czyżby miał padać śnieg??!! A ja na letnich oponach:O dobrze, że chociaż płyn do spryskiwaczy sobie wlałam zimowy, a nie była to łatwa operacja:)
Zobaczymy.





2 komentarze:

zimowa pisze...

ło matko! ja o takiej macie już od dawna myślałam. od dwóch dni dopiero mam maszynę, a tu zaglądam przez przypadek... dlatego napiszę: świetny pomysł :)))

nutrija pisze...

pomysł świetny!!!

Prześlij komentarz